nouvelles
nl fr

P.A.R.T.S. cherche un RESPONSABLE FINANCIÈRE et ADMINISTRATIVE Néerlandophone à temps plein pour une durée indéterminée.

Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het financieel en administratief beheer. Je coördineert de dagelijkse werking en je wordt bijgestaan voor de boekhouding. In nauw overleg met en onder leiding van de adjunct-directeur ontwikkel je een zakelijke visie die het algemeen beleid ondersteunt.

Over P.A.R.T.S.
P.A.R.T.S. (Performing Arts Research and Training Studios) is een internationale school voor hedendaagse dans in Brussel. De studentengemeenschap bestaat uit een 50-tal studenten met een diverse achtergrond. P.A.R.T.S. organiseert twee dansopleidingen: Training is een driejarig Bachelorprogramma voor aspirant-dansers en choreografen, STUDIOS is een tweejarig specialisatietraject met focus op jonge makers. P.A.R.T.S is sterk verankerd in het artistieke werkveld. Jaarlijks zijn er ruim 40 docenten en kunstenaars te gast.

P.A.R.T.S. werd opgericht (1995) en wordt geleid door choreografe Anne Teresa De Keersmaeker. De school is gelegen aan de Van Volxemlaan in Vorst en maakt deel uit van een dynamische artistieke werkplek waar ook het dansgezelschap Rosas en het hedendaags muziekensemble Ictus huizen.

Takenpakket
- Je stelt de begroting en de jaarrekening op
- Je bent verantwoordelijk voor het dagelijkse budgetbeheer, incl. de opmaak en de controle van contracten met docenten en andere instellingen
- Je verzorgt de administratieve opmaak van subsidiedossiers (Brussel, Vlaanderen, Europa) en staat borg voor een correcte en stipte rapportering naar de subsidiënten
- Je volgt het personeelsbeleid en -administratie op en regelt de werk- en verblijfsvergunningen voor docenten
- Je beheert het studiebeurzenfonds en de Vrienden van P.A.R.T.S.
- Je stuurt de medewerker boekhouden aan
- Je coördineert de dagelijkse werking van de school en stroomlijnt de administratieve processen
- Je doet de financiële verslaggeving aan de Algemene Vergadering en de Raad van Bestuur
- Je rapporteert aan de directeur en de adjunct-directeur

Profiel
- Je hebt ervaring met zakelijke en administratieve processen binnen een vzw
- Je hebt kennis van financiële, fiscale en sociale materie
- Je kan binnen deze domeinen zelfstandig werken
- Je bent communicatief en werkt graag in team
- Je houdt van organiseren en bent zeer stipt
- Je bent vertrouwd met de onderwijssector en/of de kunstensector
- Je bent tweetalig (NL,ENG), drietaligheid is een pluspunt (NL, ENG, FR)
- Ervaring met Europese dossiers en fondsenwerving is een pluspunt

Aanbod
-
Een boeiende en afwisselende job met verantwoordelijkheid
- Een uitdagende internationale werkomgeving met oog voor eigen inbreng
- Een klein kernteam met geëngageerde collega’s
- Een voltijds contract van onbepaalde duur
- Verloning volgens CAO Podiumkunsten (barema A). Relevante anciënniteit wordt in rekening gebracht
- Eindejaarspremie
- Gratis woon-werkverkeer als je met het openbaar vervoer reist
- Hospitalisatieverzekering, ook voor gezinsleden

Indiensttreding
Midden april 2023 of in onderling overleg.

Procedure

Stuur voor 15 maart een motivatiebrief en C.V. naar :

P.A.R.T.S. vzw
t.a.v. Charlotte Vandevyver, adjunct-directeur
charlotte.vandevyver@parts.be

Een eerste gespreksronde is gepland op 20 maart 2023
Een tweede gespreksronde is gepland op 27 maart 2023

Met vragen over de vacature kan je terecht bij Charlotte Vandevyver

P.A.R.T.S. selecteert op basis van competenties en maakt geen onderscheid op basis van gender, leeftijd, geslacht, etnische afkomst, geloof, handicap of nationaliteit.

Gate2